poniedziałek, 19 maja 2014

Pudełko dla nastolatki

Tydzień temu wspominałam o pudełku wykonanym dla kuzynki z okazji bierzmowania. Dzisiaj je pokażę.

Zanim powstało pudełko, był pomysł. Na początku zdecydowałam się na kolory, co trudnym wyborem nie było, gdyż w pokoju kuzynki dominuje biel z ciemnymi akcentami. Jako, że ma w pokoju manekin ze zdjęciami the Beatles, to stwierdziłam, że kwiatki lub aniołki nie będą pasowały. Ale wzór, który ostatecznie wybrałam powinien się wpasować i kuzynka chyba jest zadowolona, gdyż dostałam od niej pudełko do przerobienia, aby udekorować w tym samym stylu.

W przeciwieństwie do poprzedniego pudełka - w momencie, kiedy zaczęłam je wykonywać wyobrażałam sobie jego ostateczny wygląd. Po wykonaniu pudełko wydało mi się jednak zbyt surowe, dlatego dodałam do niego szwy. Ostatecznie wygląda chyba nawet lepiej niż w mojej głowie (może to jednak świadczyć o słabej wyobraźni).







Tutaj również postanowiłam ożywić wnętrze, dlatego dodałam kolor czerwony.



Pozdrawiam :)

1 komentarz: