poniedziałek, 12 maja 2014

Efekty braku pomysłu

Ostatnio postanowiłam wykonać pudełko dla kuzynki z okazaji bierzmowania (o tym następnym razem). Równolegle z bierzmowaniem, moja przyjaciółka urządziła urodziny. Jako, że materiałów mam trochę już nazbieranych, pomyślałam, że i dla niej stworzę pudełeczko. Nie miałam jednak dla niego pełnego pomysłu...

Mimo to zabrałam się do roboty. Z początku spękania miały być tylko w dolnej części pudełeczka. Na wierzchu miała zostać ciemna ramka. Jak się jednak okazało, białe tło pod obrazek nie wyszło mi zbyt dobrze, więc postanowiłam to ukryć przez zastosowanie spękań również na wieczku. Efekt nadal zbyt mnie nie zadowalał, więc dodałam ręcznie wykonane zdobienia. Męcząc się i pocąc postanowiłam kupić w jak najbliższym czasie lepszy pędzelek... :)





Aby dodać uroku postanowiłam również dodać zdobienie wewnątrz pudełka. Jest ono znacznie skromniejsze, ale mi osobiście bardziej się podoba.




Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Pudełeczko pełne uroku😄😄

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 Widać pomysł nie jest warunkiem koniecznym do ślicznego efektu.

    OdpowiedzUsuń