poniedziałek, 20 stycznia 2014

W poszukiwaniu

Przeglądając kolejne strony internetowej rzeczywistości zderzam się z coraz to nowszymi pomysłami. Niektóre rzeczy fascynują mnie tylko na zdjęciach, w inne wczytuję się z zainteresowaniem, a innych muszę dotknąć, by wiedzieć, czy to jest to!

I w taki oto sposób trafiłam ostatnio na stronę z filmami ukazującymi sztukę decoupage. Oczy się zaświeciły na widok tych wszystkich cudowności! Postanowiłam więc sama spróbować. W ten sposób powstało moje pierwsze serduszko decoupage.



Strona z natchnieniem: www.inspirello.pl

Poza tym robi się kilka innych projektów - niektóre idą lepiej, inne czekają na bardziej sprzyjające okazje.

A Warszawę przykrył śnieg i otula...

2 komentarze:

  1. pod jaką nazwą mnie obserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniutkie serduszko ;)

    Zapraszam na konkurs! Do wygrania 30$ do wykorzystania w sklepie.
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/03/giveaway-chicnovacom.html

    OdpowiedzUsuń